Zapytania ofertowe

przewiń dalej

Zapytanie ofertowe nr 1/2017/2.3.2 POIR

24 lipca 2017r.

W związku z ubieganiem się o dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020, działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, poddziałanie 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP, Klasomat Sp. z o.o. zaprasza do składania ofert dotyczących przedmiotu zamówienia.

Dokumenty:

  • Zapytanie ofertowe nr 1/2017/2.3.2 POIR (pdf)
  • Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy (pdf) (docx)
  • Załącznik nr 2 – Oświadczenie Oferenta (pdf) (docx)
  • Załącznik nr 3- Wzór umowy warunkowej (pdf) (docx)

 

Wyniki postępowania ofertowego – 2 sierpnia 2017 r.

W wyniku dokonanej oceny ofert wyłoniono Wykonawcę, który spełnił warunki udziału w postępowaniu ofertowym oraz uzyskał największą liczbą punktów, tj. Centrum Badawczo-Rozwojowe Netrix S.A.

Dokumenty:

  • Protokół wyboru oferty (pdf)

Zapytanie ofertowe nr 2/2019

14 sierpnia 2019r.

W związku z realizacją projektu pt. „Wzrost konkurencyjności firmy Klasomat Sp. z o.o.” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego, Działanie 1.15 Wsparcie kooperacji przedsiębiorstw, Klasomat Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością zaprasza do składania ofert dotyczących przedmiotu zamówienia. Postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z rozeznaniem rynku (tzw. „tryb uproszczony”).

I. Termin realizacji zamówienia: do dnia 05-09-2019 r.

II. Miejsce i sposób składania ofert:

1. Oferta powinna być sporządzona na druku „Formularz oferty” (załącznik nr 1).
2. Do oferty należy dołączyć podpisane „Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i
osobowych” (załącznik nr 2).
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
4. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 21 sierpnia 2019 r.
5. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty albo kuriera pod adresem: ul.
Cyfrowa 6, 71-441 Szczecin lub też drogą elektroniczną na adres email:
marta.scheibe@klasomat.pl. Godziny otwarcia placówki: pon. – pt. w godzinach 8.00-16.00.
6. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu na ww. adres lub wskazany email.
7. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę: marta.scheibe@klasomat.pl.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Marta Scheibe.

III. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na organizacji udziału w misji
gospodarczej w Londynie w Wielkiej Brytanii w terminie 3/09/2019 – 4/09/2019.
Kategoria ogłoszenia: Usługi.
Podkategoria ogłoszenia: Usługi inne.

IV. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja udziału w misji gospodarczej w Londynie w
Wielkiej Brytanii w terminie 3/09/2019 – 4/09/2019.
W zakres usług dotyczących organizacji wyjazdu na targi będą wchodziły następujące
zadania:
1. Transport osób i eksponatów (dla trzech osób).
2. Zakwaterowanie w hotelu dla trzech osób (trzy noclegi).
3. Organizacja i obsługa sali konferencyjnej.
4. Usługa tłumacza języka angielskiego.
Kod CPV: 79951000-5, Nazwa kodu CPV: Usługi w zakresie organizowania seminariów
Harmonogram realizacji zamówienia:
Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 5.09.2019 r.

V. Wymagania wobec oferenta

Zapytanie Ofertowe skierowane jest do podmiotów, które:
– zrealizowały minimum 5 zleceń obejmujących wyjazdy targowe, konferencje, eventy
promocyjne. Weryfikacja odbędzie się na podstawie oświadczenia zawartego we wzorze
Załącznika nr 1 – Formularz ofertowy. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia
dokumentów potwierdzających informacje przedstawione w ofercie każdorazowo na
wezwanie Zleceniodawcy.
Dodatkowe warunki:
Wykonawca nie może być podmiotem powiązanym osobowo lub kapitałowo
z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne
powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności
związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy
a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej
lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełniania warunków określonych w niniejszym postępowaniu, dokonana zostanie
zgodnie z zasadą spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ofercie oraz
oświadczeniach i dokumentach złożonych wraz z ofertą.

VI. Warunki zmiany umowy

1. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania
ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie
i przypadkach:
a) w przypadku rozwiązania umowy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa
o dofinansowanie przez Województwo Zachodniopomorskie reprezentowane przez Zarząd
Województwa Zachodniopomorskiego pełniącego rolę Instytucji Zarządzającej RPO WZ,
b) w przypadku zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy
zawartej pomiędzy Zamawiającym a Województwem Zachodniopomorskim reprezentowanym
przez Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego pełniącego rolę Instytucji Zarządzającej RPO WZ,
jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia,
c) zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia w toku realizacji Projektu
okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w zakresie terminu wykonania przedmiotu
zamówienia w celu należytej realizacji Projektu.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji, kiedy
będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających
realizację umowy w pierwotnym kształcie, wyłącznie z przyczyn niemożliwych do przewidzenia
na etapie jej zawierania oraz pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty
projektu, a zmiana będzie wprowadzona dla dobra projektu. Wprowadzenie zmiany nastąpi
w drodze porozumienia obu Stron Umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia ewentualnych zmian terminu dostawy
wyłącznie na wniosek Zamawiającego.

VII. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oferta cenowa na załączniku nr 1 Formularz oferty.
2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.

VIII Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Maksymalna liczba punktów za spełnienie wszystkich kryteriów wynosi 100 pkt. Przy ocenie
Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
cena oferty – kryterium stanowi 100% maksymalnej liczby punktów możliwych do uzyskania
w postępowaniu ofertowym
Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem:
LC = CMIN/CO *100 pkt
Gdzie:
LC – liczba punktów za kryterium cena
CO – cena netto oferty
CMIN – najniższa cena netto oferty, która wpłynęła w odpowiedzi na zapytanie ofertowe
Oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę zostanie uznana za najkorzystniejszą.

IX. Wykluczenia

Wykonawca nie może być podmiotem powiązanym osobowo lub kapitałowo
z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne
powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności
związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy
a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5 % udziałów lub akcji,
c)pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej
lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Dokumenty:

  • Zał. nr 1 Formularz oferty (docx)
  • Zał. nr 2 Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych (docx)
  • Zał. nr 3 Wzór umowy (docx)